fredag den 15. juni 2012

Kage, kage og mere kage

Jeg har jo som nævnt i det forgående indlæg brugt ugen på at testbage til min fødselsdag (:
Nu er jeg så færdig med at testbage, og jeg er gået i gang med at bage til søndag og mandag.. Men før i får dem at se kan i lige få lov til at se resten af de kager jeg har bagt tidligere på ugen :)


De her er chocolate chip cheesecake, det er chokolate chip cookie dej som er lagt nederst og øverst, og i mellem disse lag er der cheesecake fyld :) de er ikke mine yndlings af alle dem jeg har bagt, men dem jeg havde til at smage dem var meget begejstrede for dem (ligesom de var for alle de andre) :)

Den anden var den jeg lavede var den jeg skulle bruge karamel til, det var en chokolatecake with salted caramel frosting.. Det lykkedes ikke for mig at få karamellen til at være saltet, men den smager også godt selvom det bare er 'almindelig' karamel..


Den er rigtig god, og er nok min yndlings, både når det kommer til at lave den og til at spise den :) Den blev også hurtigt spist af mine test personer, det kan i se her (: på billedet over er cirka halvdelen faktisk allerede væk, men den kunne heldigvis vendes


I dag har jeg så bagt den 'sunde' kage igen, og den er gemt væk til weekenden, og så har jeg også bagt chocolate peanut butter cupcakes som ikke skal testes, men bare serveres :) orker nemlig ikke at teste flere.. De mangeler stadig frosting, men det kommer først på den dag de skal serveres :)




Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...