torsdag den 8. december 2011

Pakkekalender med stof

Det er en meget god beskrivelse af min pakkekalender (: Jeg har ikke fået stof alle dage, men jeg har fået det 5 ud af 8 dage, så det er jo rimeligt godt (: Jeg tænkte at jeg lige ville dele lidt billeder af stoffet med jer, så i kan se hvor sød min mor har været..

Det er en kombination af julestof og almindeligt stof.. De 2 nederste til højre og det øverste til venstre er julestof, men hvis de bliver sat sammen med 'almindeligt' stof vil de ikke virker alt for jule-agtige (: De andre 2 er ikke sæson bestemte på samme måde, det ene er sort med blomster mønster og det andet er blåt med grønne æbler (billederne er ikke helt rigtige på det billede)

Jeg har ikke rigtig nogen planer for noget af det endnu, men jeg overvejer lidt at lave en lille taske i stil med den her

Ellers finder jeg jo nok på noget andet sjovt (: men tasker kan man jo aldrig få for mange af, og de er også gode at give væk som værtinde gaver eller fødselsdagsgaver..
Men jeg vil vente og se om der ikke kommer mere stof i løbet af de næste 16 dage, det har jeg lidt på fornemmelsen at der godt kunne (: det kunne jo være at jeg fik en fantastisk idé efterhånden som jeg får mere at sætte det sammen med..

Jeg er selvfølgelig også åben overfor forslag, så hvis du har en god idé må du meget gerne skrive en kommentar (:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...