mandag den 31. oktober 2011

Tidligere fri end forventet

Og 1½ times ventetid ved mekanikeren kan gøre meget ved en grydelap, eller det gav mig tid til næsten af få grydelappen jeg viste tidligere færdig (: og så havde jeg tid her til aften mens jeg så fjernsyn.. Så nu skal der bare lige hæftes ender og så har min mor et nyt sæt grydelapper (:
Resultatet kan i se her

Nu har jeg efterhånden så meget styr på opskriften at jeg bruge det som et hygge / afslapnings projekt, så det er nok mit nye aftens / fjernsyns projekt.. Grydelapper er jo altid noget der kan bruges (:

Jeg har også fået en ny t-shirt i dag, en t-shirt med tryk (: trykket er lavet af min kæreste, og jeg glæder mig til at tage den i brug.. Jeg er meget glad for ugler, så det er selvfølgelig en ugle der er på (: jeg synes selv den er super sød, men jeg glæder mig til at hører hvad andre synes
Min fine nye ugle

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...