torsdag den 20. oktober 2011

Som lovet ..

.. Billede af tingene fra den seneste tur til stof og stil :) jeg fik købt mig mit eget skære sæt til når jeg skal til at lave tasker og andre stof ting.. Jeg fik også købt lidt stof til den t-shirt quilt jeg skal i gang med at lave.. Den skal laves i stil med en quilt som jeg fik fra min værtsmor da jeg var i USA, den består af store firkanter med rektangler og små firkanter i mellem :) jeg skal nok prøve at smide et billede op så i kan få en idé om hvordan det forhåbentligt ender med at se ud..
Nu skal jeg jo så bare finde tid til at komme i gang med mine stof projekter :)
Jeg fik også købt 2 nye mønstre, et hækle mønster til en bamse og et mønster til en syet nederdel

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...