torsdag den 6. oktober 2011

Pakker til mig (:

I dag fik jeg 2 super fine og spændende pakker, og nu er jeg i gang med at finde på noget at sende tilbage, men da det var sådan nogen fine ting der var der i går der nok lige et par dage inden jeg er helt færdig med at finde ud af hvad der skal sendes retur.. Der er også 2 pakker til de første 2 der melder sig (:
Her kan i se de fine ting jeg fik

Den første pakker er fra hende her.. Jeg er bare rigtig glad for stoffet, knapperne, blomsterne og det andet (: det eneste jeg ikke er så glad for er lysene, både mig og min mor har nemlig parfume allergi, så duft lys er ikke noget vi er super begejstrede for herhjemme, så det kan godt være jeg sender dem videre (: bare for at sikre at vi alle bliver ved med at have vejrtrækning uden problemer ;)


Den anden pakke kom herfra.. Og jeg skal helt sikkert i gang med at lure på tasken (: den er bare super sød, og den kommer helt sikkert på listen over projekter jeg skal prøve når jeg er færdig med alle dem jeg allerede er i gang med..

Men som sagt før, så skal jeg nok finde på noget forhåbentligt lige så godt at sende retur til jer, men jeg skal lige have et par dage til at få det hele stykket sammen, så den kommer nok først sidst i næste uge (:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...