søndag den 23. oktober 2011

Nøj, hvor ville jeg gerne fortælle om mine projekter

Men det er "desværre" julegaver, så jeg kan ikke så godt vise dem frem her.. Så kan det jo være folk finder ud af hvad de får før tid, og det er jo ikke så godt :)

MEN bare rolig, jeg viser lidt nærbilleder og billeder af de ting jeg har brugt til at lave dem.. Jeg har også lidt andet jeg kan vise frem..
I sommerferien fik jeg nemlig min farmor til at lære mig hvordan man stopper strømper og ved den lejlighed fik jeg også en gave fra hende :) ved ikke hvad man kalder det, men det er en slags træklods som man bruger når man stopper strømper så man ikke får det stoppet for stramt..
I dag fik jeg så lov til at stoppe et par af min søsters strømpebukser og det tog jeg hurtigt lidt billede af undervejs og så kan jeg jo smide det op :)

Her kommer der så lidt blandede billeder af gaver og strømpestopning

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...